Інформатика 9 клас


Завдання 1 Виставити тематичну оцінку. Файл заготовка 
Завдання 2. Виконати завдання.

З 


1. Поняття табличного процесора

Електронні таблиці на відміну від текстових процесорів призначені для обробки інформації нетекстового характеру. Ця інформація має більш специфічний вигляд; здебільшого це певним чином організована числова інформація. Основною особливістю електронних таблиць є використання формул і можливість автоматичного перерахунку таблиць у разі зміни даних у таблиці, якщо ці дані використовуються у формулах. У зв’язку з цим електронні таблиці часто називають електронними процесорами.


Електронна таблиця Excel спочатку була цілковито скопійована з пакета Lotus 1-2-3, але вже у версії Excel 7.0 з’явилася можливість написання модулів мовою VBA. Паралельно з цим залишалася можливість використання мови макропрограмування. 1997 року фірма Microsoft презентувала цілісний пакет MS Office 97, де Excel 97 був представлений в комплексі з іншими пакетами. У версії Excel 97 було залишено програмування мовою VBA, а мову макропрограмування вилучено, що є, на нашу думку, помилкою.

Мова програмування VBA дає можливість писати програми значної складності, а оскільки основними користувачами Excel 97 є навчальні заклади та офіси, а їх задачі — це задачі середньої складності, то для них не є обов’язковим використання такої складної у вивченні мови програмування, як VBA. Оволодіння мовою програмування VBA для більшості користувачів вимагає багато часу, значних зусиль і через те ця більшість задовольняється роботою з таблицями без використання можливостей програмування. Фактично ми не використовуємо і п’яти процентів функціональних можливостей, закладених в Excel, хоча платимо за всі 100 % [1].

В Україні Excel є не просто домінуючою, а просто єдиною електронною таблицею, доступною для пересічного користувача. Вона надає можливість без спеціальних навичок створювати досить складні додатки, що задовольняють до 90 % запитів користувачів.

Табличні редактори з’явилися практично одночасно з появою персональних комп’ютерів, коли з’явилося чимало користувачів, не знайомих з основами програмування. Як уже зазначалося, табличним редактором, що набув значного поширення, став Lotus 1-2-3, який став стандартом де-факто для табличних редакторів:

·   структура таблиці (на перетині рядків і стовпців утворюються комірки, куди заносяться дані);

·   стандартний набір математичних і бухгалтерських функцій;

·   можливості сортування даних;

·   наявність засобів візуального відображення даних (діаграм).

Розглянемо детальніше табличний редактор Microsoft Excel, який входить до складу знаменитого пакета Microsoft Office.

2. Особливості Microsoft Excel

Microsoft Excel — засіб для роботи з електронними таблицями, що набагато перевищує за своїми можливостями існуючі редактори таблиць. Перша версія даного продукту була розроблена фірмою Microsoft у 1985 році. Microsoft Excel — це простий і зручний засіб, що дає можливість проаналізувати дані і за необхідності поінформувати про результат зацікавлену аудиторію, використовуючи Internet. Microsoft Excel є на сьогоднішній день найпопулярнішим табличним редактором у світі.

Ключові переваги табличного редактора MS Excel

·          Ефективний аналіз і обробка даних.

·          Багаті засоби форматування та відображення даних.

·          Наочний друк.

·          Спільне використання даних і робота над документами.

·          Обмін даними й інформацією через Internet і внутрішні Intranet-мережі.

2.1. Ефективний аналіз і обробка даних

·          Швидкий та ефективний аналіз, зручні засоби для роботи з даними (майстер зведених таблиць дає можливість швидко оброб­ляти великі масиви даних і одержувати підсумкові результати в зручному вигляді).

·          Механізм автокорекції формул автоматично розпізнає і виправляє помилки під час уведення формул. Microsoft Excel уміє розпізнавати 15 найрозповсюдженіших помилок, яких припускаються користувачі під час уведення формул у комірки.

·          Використання природної мови у написанні формул.

·          Проведення різних обчислень з використанням могутнього апарата функцій і формул.

·          Дослідження впливу різних факторів на дані.

·          Розв’язання задач оптимізації.

·          Одержання вибірки даних, що відповідають певним критеріям.

·          Побудова графіків і діаграм.

·          Статистичний аналіз даних. У редактора Excel для Windows є настільки могутній апарат математичної статистики, що можна займатися статистичним моделюванням.



18.11.2020

1. Перегляньте відео та виконайте завдання за зразком




18.09.2020

1. Опрацювати матеріал.




16.09.2020

1. Опрацювати матеріал.
2. Пройти тестування .





X тиждень 18.05-22.05

Тема "Оформлення матеріалів проєкту. Підготовка до захисту. Захист навчального проєкту"


Завдання 1. Обговорення  в коментарях до завдання "Проєкт" в Google клас. Інструкцію та необхідні матеріали розміщено там також.


Успіхів нам!

______________________________________________________


VІІІ-IX тиждень 04.05-15.05

Тема "Добір інформаційних матеріалів для виконання проекту"


Завдання 1. Обговорення  в коментарях до завдання "Проєкт" в Google клас. Інструкцію та необхідні матеріали розміщено там також.


Успіхів нам!

______________________________________________________


VІІ тиждень 27.04-30.04

Тема "Вибір теми проєкту"

30.04.2020 о 13.00 проведемо онлайн урок у Zoom. 

Завдання 1. Обговорення і обрання теми проєкту в коментарях до завдання "Проєкт" в Google клас. Інструкцію та необхідні матеріали розміщено там також.


Успіхів нам!

______________________________________________________

VІ тиждень 22.04-24.04

Тема "Розв’язування компетентнісного завдання"

24.04.2020 о 13.00 проведемо онлайн урок у Zoom. 

Завдання 1. Виконайте компетентнісне завдання 5\6 розміщене у підручнику на ст. 205. Інструкцію та необхідні матеріали розміщено в Google клас.


Успіхів нам!

______________________________________________________

V тиждень 13.04-17.04

Тема "Розв’язування компетентнісного завдання"

16.04.2020 о 14.00 проведемо онлайн урок у Zoom. 

Завдання 1. Виконайте компетентнісне завдання 3\4 розміщене у підручнику на ст. 205. Інструкцію та необхідні матеріали розміщено в Google клас.

3. Пройдіть Тестування.

Успіхів нам!

_________________________________________

ІV тиждень 06.04-10.04

Тема "Розв’язування компетентнісного завдання"

09.04.2020 о 14.00 проведемо онлайн урок у Zoom. 

Завдання 1. Виконайте компетентнісне завдання розміщене у підручнику на ст. 205. Інструкцію та необхідні матеріали розміщено в Google клас.

3. Пройдіть Тестування.

______________________________________________________


ІІІ тиждень 30.03-03.04

Тема "Практична №13. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем"

1. Перегляньте відео.

2. Користуючись інструкцією з відео, створіть свій сайт. Тематику обираєте самостійно. Обов'язково змінити зображення сайту! Опублікуйте сайт і надішліть адресу створеного вами сайту в Google класприкріпивши до Завдання 30.03-03.04.

3. Пройдіть Тестування.

До зустрічі! 
______________________________________________________

Вітаю! Ми успішно завершили перший тиждень дистанційного навчання!

Для тих, хто не зареєструвався минулого тижня, може зробити це зараз! Реєстрація.

ІІ тиждень 23.03-27.03

Тема "Використання онлайн-систем конструювання сайтів. Поняття мови розмітки гіпертексту"

1. Перегляньте відео.

Відео 1

2. Перейдіть в Google клас. Виконайте Завдання 23.03-27.03 заповніть таблицю.



Відео 2

3. Створіть свою веб-сторінку, керуючись підказками з Відео 2. Текст, колір фону і тексту обираєте на свій смак ;-) Створений файл з розширенням html надішліть в Google клас в Завдання 23.03-27.03 у віконечку Ваша робота.

Успіхів нам!

________________________________________


Для успішної співпраці зареєструйтесь.

17.03-20.03

Тема "Етапи створення веб-сайтів. Конструювання сайтів", "Використання онлайн-систем конструювання сайтів. Поняття мови розмітки гіпертексту"

1.  Якщо ви зареєструвалися, то вас буде долучено до Google класПеревірте свою поштову скриньку і прийміть запрошення. Google клас має такий вигляд:




2. Ознайомтесь з теоретичним матеріалом, переглянувши презентацію.




3. Виконати завдання опубліковані в Google клас
4. Вітаю! Ви спробували навчатись дистанційно! Поділіться своїми враженнями на Стіні




Немає коментарів:

Дописати коментар