Інформатика 2 клас

Х тиждень 18.05-22.05


1. Перегляньте навчальне відео



2. Виконайте вправу. Скріни ваших малюнків надішліть у Viber групу "2-Б Д/з"




________________________________________________________


VІІІ тиждень 04.05-08.05

Тема "Складання алгоритмів. Орнамент"

 1. Ознайомтесь з матеріалом підручника "Я досліджую світ" ст. 134-135.

2. Складіть алгоритм переходу дороги без світлофора.  Фото надішліть у Viber групу "2-Б Д/з".

3. Виконайте Тест . 


VІІ тиждень 27.04-30.04

Тема "Поняття алгоритму"

 1. Ознайомтесь з матеріалом підручника "Я досліджую світ" ст. 126-127.

2. Визначте послідовність дій у поданому виразі за алгоритмом "Порядок дій у виразі з дужками".


3. Прочитайте слова, керуючись поданими стрілочками. Клітинку, з якої треба починати читати, позначено крапкою.

3. Розфарбуйте Метеликів
Всі фото надішліть у Viber групу "2-Б Д/з". 

________________________________________________________

V тиждень 13.04-17.04

Тема "Поняття команди та виконавця"

 1. Ознайомтесь з матеріалом підручника "Я досліджую світ" ст. 116-117.

2. Виконайте Перевірочну роботу в Мійклас .
3. Виконайте вправу в підручнику на ст 117.

 Надішліть фото у Viber групу "2-Б Д/з". 
______________________________________________________

ІV тиждень 06.04-10.04

Тема "Моделювання як спосіб пізнання"

1. Ознайомтесь з матеріалом підручника "Я досліджую світ" ст. 98-99.
2. Виконайте Перевірочну роботу в Мійклас .
3. Використовуйте деталі конструктора Lego, щоб виконати завдання. Складіть з деталей Lego своє ім'я. Складіть з деталей Lego найвищу фігуру. Надішліть фото у Viber групу "2-Б Д/з" .


Рекомендовано до перегляду


______________________________________________________

ІІІ тиждень 30.03-03.04

Тема "Інформаційна модель"

1. Ознайомтесь з матеріалом підручника "Я досліджую світ" ст. 92-93

2. Завдання 1. Графічний диктант 

На листку в клітинку відступи 3 клітинки зліва, 4 клітинки зверху, постав крапочку і починай малювати: 

2 клітинки вверх, 2 клітинки вправо, 8 клітинок вниз, 2 клітинки вправо, 4 клітинки вверх, 3 клітинки вправо, 4 клітинки вниз, 1 клітинка вправо, 3 клітинки вверх, 3 клітинки вправо, 3 клітинки вниз, 2 клітинки вправо, 1 клітинка вниз, 3 клітинки вліво, 3 клітинки вверх, 1 клітинки вліво, 3 клітинки вниз, 3 клітинки вліво, 4 клітинки вверх, 1 клітинка вліво, 4 клітинки вниз, 4 клітинки вліво, 7 клітинок вверх, 1 клітинка вліво.

Намальований малюнок надішліть у Viber групу "2-Б Д/з" 

3. Завдання 2. Гра "Танграм"
Візьміть квадратний аркуш картону і розріжте його так, як показано на малюнку. За допомогою розрізаних фігур складіть модель об'єкту (тваринку, рослину, предмет, постать людини, що підкаже вам ваша уява), надішліть фото у Viber групу "2-Б Д/з" , але не підписуйте його, я спробую відгадати.
Геометрическая головоломка -.Танграм». - прочее, прочее
До зустрічі! Чекатиму на ваші загадки!


____________________________________________________________________

Вітаю! Ми успішно завершили перший тиждень дистанційного навчання!

Для тих, хто не зареєструвався минулого тижня, може зробити це зараз! Реєстрація.

ІІ тиждень 23.03-27.03

Тема "Створення інформаційних моделей. Змінення готових"

1. Перегляньте презентацію про інформаційну модель.


2. Зайдіть в Мійклас (минулого тижня ви активно працювали в цьому середовищі ;-) ), виконайте Перевірочну роботу з Інформатики. 

3. На листку в клітинку намалюйте малюнок за поданою схемою (на вибір). Намальований малюнок надішліть у Viber групу "2-Б Д/з"


Успіхів нам!

_ _ _ __ _ _ __ _ _ __ _ _ __ _ _ __ _ _ __ _ _ __ _ _ __ _ _ __ _ _ 

 Для успішної співпраці зареєструйтесь (скористайтесь допомогою батьків).

Реєстрація.

І тиждень 17.03-20.03

Тема "Створення малюнків у графічному редакторі Scratch. Інструмент Текст графічного редактора. Розфарбовування малюнків"

1. Перегляньте відео створення власного скрипта.



2. Спробуйте намалювати свого героя (якщо на вашому комп'ютері встановлений Scratch).
3. Розфарбуйте Великодній кошик. Скріни ваших малюнків надішліть у Viber групу "2-Б Д/з"
4. Виконай вправу.

Немає коментарів:

Дописати коментар